گروه «کینگز آو لئون»

کد خبر : 3

گروه «کینگز آو لئون» امتیاز :
بازدید: 27
like
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بعد از دردسرهای بسیار و شایعات فراوان؛
گروه «کینگز آو لئون» آلبوم تازه می‌دهد
 بعد از آن‌که یکی از تورهای گروه راک «کینگز آو لئون» لغو شود و بین اعضای آن هم درگیری ایجاد شد، طرفداران گروه در این فکر بودند که آیا اعضای گروه به این زودی‌ها ترانه‌های تازه‌ای به بازار خواهند داد یا خیر اما به نظر می‌رسد دل‌نگرانی هواداران گروه بی‌دلیل بوده چون اعضای گروه اعلام کرده‌اند آلبوم تازه‌شان با عنوان «گاو نر مکانیکی» (Mechanical Bull) روز 24 سپتامبر به بازار خواهد آمد.
                                              
جزییات زیادی درباره‌ٔ آلبوم منتشر نشده اما جارد فالوویل، نوازندهٔ بیس گروه، گفته: «پیش خودمان فکر می‌کردیم قرار است آلبومی بسازیم که واقعا حالت بلوغ داشته باشد اما نتیجه بسیار حالت جوان‌گرایانه دارد.»
 
اعضای گروه این آلبوم را همراه با آنجلو پتراگلیا در استودیوی تازه‌شان در نشویل ضبط کرده‌اند.
 
خبر انتشار آلبوم تازه‌ٔ گروه بعد از آن منتشر می‌شود که خیلی از طرفداران گروه نگران آیندهٔ آن بودند چون در سال 2011 یکی از تورهای گروه لغو شد و دلیل آن هم این بود که کالب فالوویل، مرد اول گروه در دالاس صحنه را ترک کرد و دیگر روی صحنه برنگشت.

 



نظرات کاربران


شما هم می توانید در مورد این کالا نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.