دریافت نرم افزار های رایگان موسیقی

کد خبر : 6

دریافت نرم افزار های رایگان موسیقی امتیاز :
بازدید: 93
like
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شرکت KORG دریافت نرم افزار های رایگان موسیقی را از طریق وب سایت به روشی آسان و سریع فراهم نموده است.

شرکت KORG از آغاز به کار وب سایت تخصصی با آدرس www.Korg-License-Center.com از تاریخ 27 ژوئن 2010 میلادی مطابق با 7 تیرماه 1391 خورشیدی، که به منظور دسترسی و دانلود سریع و آسان و راه اندازی نرم افزار های موجود به همراه محصولات Controller شرکت KORG خبر می‌دهد.

محصولات سری MICROKEY, NANOSERIES2 همراه با کوپن‌های تخفیف عناوین نرم افزاری همچون سینتسایزر نرم افزاری M1 Le متعلق به شرکتKORG نرم افزار تولیدکننده صدای Drum با عنوان Ez Drummer متعلق به شرکت Toontrack , و نرم افزار Live از مجموعه نرم افزارهای آهنگسازی توسط کامپیوتر DAW متعلق به شرکت Ableton که مجموعه دارای ارزشی بالغ بر 800 دلار است , ارائه میگردد. کاربران توسط این مجموعه نرم افزاری فوق العاده قوی که بصورت همراه با محصول ارائه شده است می توانند از هم اینک اقدام به آهنگسازی نمایند.

یک کارت حاوی PIN Code در جعبه محصولات KORG Controller موجود می باشد. در وب سایت معرفی شده با ورود کد مربوطه در قسمت متناسب با همان کد , نرم افزار مرتبط بلافاصله قابل دریافت خواهد بود. شرکت KORG به ارائه نرم افزارهای دیگر در آینده از طریق همین وب سایت ادامه خواهد داد. آخرین اطلاعات مربوط به License ها و کوپن های شامل تخفیف از طریق سایت KORG-License-Center.com در دسترس قرار خواهند گرفت.

از هم اکنون برای کاربران NANO2 نرم افزارهای "Ultra Analog Session " , "Strum Acoustic Session" تولید شرکت Acoustic Systems از طریق ارسال PIN Code موجود در جعبه دستگاه , قابل دسترس خواهند بود.



نظرات کاربران


شما هم می توانید در مورد این کالا نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.